Jeugd en Jongeren

Voor tieners en jongeren in het bisdom Breda is altijd wat te doen!

Op zaterdagavond 20 januari 2024 is de aftrap van de nieuwe ‘Youth Group Middelburg’! De inhoud wordt grotendeels dezelfde als die van de succesvolle jongerenbijeenkomsten op de eerste zondag van de maand in Breda: samen eten, praisen, input, delen en de Eucharistie vieren. Lees hier meer over!

Jongeren en tienergroepen op de kaart

Heb jij wel eens het gevoel dat je de enige tiener of jongere bent bij jou in de kerk? Kom dan een keer kijken bij een tiener- of jongerengroep! Hier kun je samen met leeftijdsgenoten ontdekken wat er voor jou te doen is! Daarvoor hoef je echt geen supergelovige te zijn. Je bent vrij om te ontdekken wat het katholieke geloof voor jou kan betekenen. Tiener- en jongerengroepen zijn dé plek om stil te staan bij de grote vragen in het leven. Is er een God? Hoe kan ik hem ervaren? Wat zou Gods plan zijn voor mijn leven? In het bisdom Breda zijn er verschillende plekken waar je maandelijks of vaker kunt samenkomen. In alle veiligheid en wederzijds respect. Ontdek op deze kaart wat er bij jou in de buurt wordt georganiseerd.

Het jongerenpastoraat van het bisdom Breda inventariseert momenteel wat er door parochies wordt georganiseerd voor tieners en jongeren. Dit doen we om gerichter relevante informatie te kunnen sturen en, niet onbelangrijk, meer bekendheid te geven aan wat er voor tieners en jongeren wordt georganiseerd.

Jongeren zijn niet de toekomst van de kerk, maar de kerk van vandaag.

Tieneractiviteiten (12-17 jaar)
Jongerenactiviteiten (18-30 jaar)