Paul Donders te gast in het Geloofsgesprek van KRO-NCRV

13 april 2023

Op zondag 16 april is Paul Donders te gast in het Geloofsgesprek van KRO-NCRV. Donders was een van de hoofdsprekers tijdens de mini-conferentie van de Missionaire Parochie op 25 maart 2023. In gesprek met programmamaker Leo Fijen vertelt hij over hoe je missionair kunt zijn als kerk en wat leiderschap daarbij betekent.

Het Geloofsgesprek is opgenomen tijdens de mini-conferentie in Veenendaal. Het gesprek duurt 15 minuten en wordt zondagmorgen uitgezonden om 9:45 uur, vlak voor de live uitzending van de eucharistieviering om 10:00 uur op NPO2. Deze viering, op de Zondag van de Goddelijke Barmhartigheid (‘Beloken Pasen’), vindt plaats vanuit de Onze Lieve Vrouwe van Lourdeskerk te Bergen op Zoom.

Foto: Ramon Mangold