Bisschop Liesen te gast in het KRO-NCRV Geloofsgesprek

4 maart 2022

Bisschop Liesen is voor het programma Het Geloofsgesprek van KRO-NCRV geïnterviewd door programmamaker Leo Fijen. Het gesprek wordt op zondag 13 maart om 9:45 uur op NPO2 uitgezonden, vlak voor de eucharistieviering die live wordt uitgezonden vanuit de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom.

In het interview blikt bisschop Liesen vooruit naar de conferentie van de Missionaire parochie, waar op 24 en 25 maart duizend bezoekers verwacht worden. Hij vertelt over de aanleiding van de conferentie en hoe de voorbereidingen zich ontwikkelden in de coronatijd. Uiteindelijk werd de conferentie hierdoor twee jaar uitgesteld. “Maar,” zo concludeert Fijen, “corona is er niet in geslaagd het enthousiasme te temperen.”