Vicaris Paul Verbeek te gast in het Geloofsgesprek

29 januari 2022

Vicaris Paul Verbeek is voor het programma Het Geloofsgesprek van KRO-NCRV geïnterviewd door programmamaker Leo Fijen. Het interview wordt op zondag 30 januari om 9:45 uur op NPO2 uitgezonden, vlak voor de eucharistieviering die live wordt uitgezonden vanuit de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom.

Hoe kun je als priester en als kerk van betekenis zijn voor je wijk, je dorp en je stad? Deze vraag staat in het Geloofsgesprek centraal. In een persoonlijk antwoord vertelt hij hierover. “Door het licht van Bethlehem te delen, door de knopen van je leven aan te bieden aan Maria en door alles opzij te zetten voor ernstig zieke mensen.”

Vicaris Paul Verbeek in het Geloofsgesprek vanuit de OLV van Lourdeskerk te Bergen op Zoom – foto: KRO-NCRV