Kinderkleurwedstrijd Actie Kerkbalans

16 maart 2011

Parochies en parochiekernen zijn vorige week per brief uitgenodigd mee te doen aan de jaarlijkse kleurwedstrijd voor de actie Kerkbalans. Het bisdom van Breda organiseert jaarlijks deze kleurwedstrijd om de Actie Kerkbalans bij ouders en kinderen bekend te maken.

De kinderen wordt gevraagd een tekening te maken of een kleurplaat in te kleuren. Uit alle inzendingen zullen negen prijswinnaars worden geselecteerd. Zij worden uitgenodigd om eind mei/begin juni op een woensdagmiddag naar Breda te komen om van bisschop Van den Hende een kleine prijs in ontvangst te nemen.

Men kan tot 15 april 2011 werkstukjes insturen naar het secretariaat van het bisdom van Breda onder vermelding van naam, adres en leeftijd van de deelnemende kinderen. Na de jurering ontvangen de prijswinnaars een uitnodiging voor de prijsuitreiking.

Download de kleurplaat, klik hier

Men kan de kleurplaten ook bestellen bij Gerrit van Dieren: E gvdieren@bisdombreda.nl