Vastenestaffette bisdom van Breda op stoom

16 maart 2011

De vastenestafette trekt door het bisdom. Deze week volgen op 16 maart de Lievevrouweparochie in Bergen op Zoom, de Mariaparochie in Etten-Leur, de Bethlehemparochie in Breda/Haagse Beemden en de Jeruzalemparochie in Breda.

Op zaterdag 12 maart was de vastenestafette in Terneuzen. Zes zaterdagochtenden tijdens de Veertigdagentijd zit Els Hageman in de Emmaüskerk in Terneuzen. Daar runt zij samen met enkele andere vrijwilligers een boekenmarkt. De opbrengst is bestemd voor de Vastenaktie van de Elisabeth-parochie in Midden Zeeuws-Vlaanderen. In het blog van de vastenestafette komt zij aan het woord.

Ad Rops, ambassadeur van het Vastenaktieproject voor de Filippijnen, was op 15 maart bij de franciscanessen ‘Alles voor Allen’ en de franciscanessen van de heilige Elisabeth waar hij een aandachtig en kritisch gehoor vond.

Lees verder in het blog, klik hier