Nieuwjaarsontmoetingen 2013

20 december 2012

Op dinsdag 8 januari (vicariaat Breda) en donderdag 10 januari (vicariaat Middelburg) vinden de nieuwjaarsontmoetingen plaats in het bisdom van Breda. De vicariaten verstuurden hiertoe de uitnodigingen.

• De nieuwjaarsontmoeting op dinsdag 8 januari in het vicariaat Breda wordt gehouden in Etten-Leur. De bijeenkomst begint om 17.00 uur met bezinning en gebed in de Petruskerk (Lange Brugstraat 32, 4871 CP). Aansluitend is er in Het Turfschip (Schipperstraat 2) ruim gelegenheid om elkaar te ontmoeten en elkaar alle goeds toe te wensen. Voor een drankje en een hapje wordt gezorgd. Om 19.30 uur wordt de bijeenkomst besloten.

• De nieuwjaarsontmoeting op donderdag 10 januari in het vicariaat Middelburg wordt gehouden in Rilland, in de H. Josephkerk (Hontestraat 1, 4411 CK). Om 17.00 uur is er in de kerk een moment van bezinning en gebed. Aansluitend is er in parochiezaal ruim gelegenheid om elkaar te ontmoeten en elkaar alle goeds toe te wensen. Voor een drankje, een hapje en een broodje wordt gezorgd. Om 19.00 uur wordt de bijeenkomst gesloten.

Het is de eerste keer dat de nieuwjaarsontmoeting plaatsvindt in de nieuwe twee vicariaten, die de drie dekenaten zijn opgevolgd. De opzet ervan is vergelijkbaar met de nieuwjaarsontmoetingen van de vorige jaren. Bisschop Liesen zal aanwezig zijn, de leiding van de vicariaten evenals de leden van het bisdombestuur.

Degenen die verhinderd zijn voor de bijeenkomst in het eigen vicariaat zijn van harte welkom om de nieuwjaarsontmoeting in het andere vicariaat.

Omwille van de praktische organisatie wordt gevraagd om aanmelding vóór 4 januari 2013 en bij het betreffende vicariaat via E vic.Breda@bisdombreda.nl  dan wel E vic.Middelburg@bisdombreda.nl.