Harm Ruiter te gast in KRO-NCRV Geloofsgesprek

8 augustus 2023

Op zondag 13 augustus is Harm Ruiter te gast in het Geloofsgesprek van KRO-NCRV. Harm was projectleider van de de mini-conferentie van de Missionaire Parochie die op 25 maart 2023 werd gehouden. In gesprek met programmamaker Leo Fijen gaat hij onder meer in op de verantwoordelijkheid die je als christen hebt om de Kerk op te bouwen. Harm: “Dat kan alleen, als je ook echt geraakt bent door het geloof.”

Het Geloofsgesprek is opgenomen tijdens de mini-conferentie in Veenendaal. Het gesprek duurt 15 minuten en wordt zondagmorgen uitgezonden om 9:45 uur, vlak voor de live uitzending van de eucharistieviering om 10:00 uur op NPO2. Deze viering vindt plaats vanuit de Onze Lieve Vrouwe van Lourdeskerk te Bergen op Zoom.

Screenshot: KRO-NCRV