Geloofsgesprek Titus Frankemölle op internet

15 maart 2011

Op zondag 13 maart was Titus Frankemölle (48) de gast van Leo Fijen in het geloofsgesprek dat op tv werd uitgezonden. De uitzending is te bekijken via de website katholieknederland.nl.

De geloofsgesprekken vanuit het bisdom Breda staan in 2011 in het teken van de sociale leer van de Kerk. Geloof heeft zijn uitwerking in het leven van alledag. Hierover gaan de gesprekken vanuit het bisdom van Breda.

Aan het woord komen katholieken die in de verschillende sectoren van de samenleving werkzaam zijn. In totaal worden zeven gesprekken opgenomen en uitgezonden.

Titus Frankemölle is rector van het Cambreur College in Dongen en het Hanze College in Oosterhout. Daarnaast is hij voorzitter van de Diocesane Katholieke Schoolraad (DKSR) van het bisdom van Breda en studeert hij voor diaken aan de Priester- en Diakenopleiding Bovendonk te Hoeven. Hij spreekt over geloof en onderwijs.

• Bekijk geloofsgesprek met Titus Frankemölle via internet, klik hier
  • Lees ook het weblog van Leo Fijen over dit geloofsgesprek ‘Alleen liefde kan een mens omvormen’, klik hier

Eerdere uitzending(en) van geloofsgesprekken over de sociale leer van de Kerk in 2011:

• Bisschop Van den Hende: over de sociale leer van de Kerk (30 januari 2011), klik hier