Fotoverslag mini-conferentie Missionaire Parochie

27 maart 2023

Met een kleine 700 deelnemers werd op zaterdag 25 maart 2023 in Veenendaal de mini-conferentie Missionaire Parochie gehouden. Precies een jaar na de succesvolle gelijknamige conferentie in Breda was er opnieuw gelegenheid om bijeen te komen voor een dag van inspiratie en ontmoeting. In dit nieuwsbericht op de website van de Missionaire Parochie wordt een overzicht bijgehouden van (foto)verslagen, nieuwsflitsen, de livestream en andere berichten. Dit bericht wordt de komende tijd verder aangevuld.

Hieronder een fotoverslag van de fotografen Ramon Mangold en Myrthe Roth, aangevuld met enkele beelden van het bisdom Breda. De foto’s van Ramon Mangold zijn niet vrij om over te nemen. De foto’s van Myrthe Roth en het bisdom Breda kunnen wel (met bronvermelding) vrij worden overgenomen door parochies, pers en media. Op deze pagina van de Missionaire Parochie wordt een selectie foto’s (op hoge resolutie) verzameld die vrij kunnen worden gebruikt.

Foto’s Ramon Mangold:

Foto’s Myrthe Roth: