22 september: mediaviering in Oosterhout

16 september 2019

De eucharistieviering die wekelijks door KRO/NCRV live wordt uitgezonden, vindt op zondag 22 september om 10.00 uur plaats vanuit de basiliek van de H. Johannes de Doper in Oosterhout. Bisschop Liesen zal in deze viering de hoofdcelebrant zijn.

Het Geloofsgesprek
Voorafgaand aan de live-uitzending is er een aflevering van het Geloofsgesprek met Leo Fijen. Om 9.45 uur betreft dit een interview met vicaris Paul Verbeek vanuit de H. Gertrudiskerk in Bergen op Zoom. De vicaris zal onder meer ingaan op de benedictijnse roots in het Bisdom Breda en wat Bergen op Zoom speciaal verbindt met bedevaart naar Italië die het bisdom houdt in oktober 2019.

Terugkijken Geloofsgesprekken
KRO/NCRV zendt elke zondag live de eucharistieviering uit, steeds vanuit een andere plaats in het land. Het Geloofsgesprek en eucharistieviering komen uit hetzelfde bisdom. De Geloofsgesprekken duren 15 minuten zijn terug te zien via deze overzichtspagina.

Aankondiging van de viering aan de H. Marcoenkerk in Dorst