Bisdom maakt certificaten voor het doopsel, de eerste communie, het vormsel

25 augustus 2010

Speciaal vanwege het project over de sacramenten ‘Tekens van de levende Heer’ heeft het bisdom van Breda certificaten gemaakt voor het doopsel, de eerste communie en het vormsel. De certificaten zijn alleen verkrijgbaar bij het bisdom.

Rond het doopsel, de eerste heilige communie en het vormsel hebben parochies contact met vele mensen, ook met parochianen die geen regelmatige bezoeker zijn van vieringen.

De mooi uitgevoerde certificaten markeren voor de ontvangers van de initiatiesacramenten het bijzondere moment van het sacrament en zijn bedoeld als een tastbare herinnering.

Bij de certificaten kan een word-document worden aangeleverd, zodat deze ook op de computer kunnen worden ingevuld en kunnen worden geprint.

Prijs: € 8,50 per 10 exemplaren (excl. verzendkosten). (Losse exemplaren zijn enkel verkrijgbaar aan de balie van het bisdomkantoor à € 1,00 per stuk).

Ga rechtstreeks naar het bestelformulier. Klik hier

Certificaat Het heilig Doopsel A (links) en certificaat Het heilig Doopsel B (rechts).

Certificaat eerste heilige Communie A (links) en eerste heilige Communie B (rechts).

Certificaat heilig Vormsel A (links) en certificaat heilig Vormsel B (rechts).