Geloofsgesprek: sacrament van het huwelijk

2 juli 2010

Op zondag 11 juli komt de rechtstreekse tv-uitzending van de eucharistieviering voor de vierde maal dit jaar uit Halsteren. Vanaf 9.35 uur wordt op Nederland 2 een geloofsgesprek uitgezonden met Toine en Debbie Evegaars – Van der Poel over hun kerkelijk huwelijk.

Ze trouwden in maart 2009 in de kerk van de Begijnhof te Breda. De voorbereiding op het kerkelijk huwelijk in de parochie ervaarden ze als zeer inspirerend. Inmiddels is het gezin uitgebreid met de kleine Stan, die bij de opnames de harten van de cameraploeg stal.

Zondag 11 juli 2010
9.35 uur Nederland 2: Geloofsgesprek over het huwelijk
10.00 uur Nederland 2: Rechtstreekse uitzending van de eucharistieviering vanuit Halsteren

Sacramentenproject bisdom van Breda