Diocesane zangdag ‘Mis van de heilige Geest’

29 mei 2010

Op 9 oktober 2010 wordt vanwege de ‘Mis van de heilige Geest’ een diocesane zangdag georganiseerd. Voor deze zangdag worden in het bijzonder uitgenodigd: dirigenten, begeleiders en koorleden van jongeren- en middenkoren, leden van (parochiële) werkgroepen vormselvoorbereiding en de pastorale beroepskrachten die de vormselvoorbereiding coördineren.

Het programma van de dag bevat het instuderen van de ‘Mis van de heilige Geest’ een presentatie van bestaande liederen voor de vormselviering, presentatie van vormselcatecheseprojecten en eigentijds materiaal om te gebruiken in de vormselvoorbereiding.

De uitnodiging voor deze dag wordt na de zomer verzonden naar parochies en de hierboven genoemde groepen.

Voor meer informatie en vooraanmelding:
Myriam de Jong-Smits, T 076 5223444, E mdejongsmits@bisdombreda.nl
Jan Schuurmans, T 076 5223444 (op donderdag en vrijdag), E jschuurmans@bisdombreda.nl