Nieuw: Programmagids met diocesaan aanbod voor parochies

27 november 2009

Het bisdom van Breda is een uitgave rijker. Met ingang van dit jaar wordt een programmagids gemaakt met het diocesane cursusaanbod voor parochies. De Programmagids werd verspreid met het bisdommagazine ‘Geloof en onderwijs’. Parochies en parochiekernen/geloofsgemeenschappen ontvangen deze dagen extra exemplaren.

De programmagids is een nieuw initiatief om het diocesane cursusaanbod beter bekend en beter toegankelijk te maken. De programmagids is bestemd voor pastorale beroepskrachten, (kader)vrijwilligers, parochiebesturen en caritasbesturen. Het bisdombestuur hoopt dat hiervan een goede impuls uitgaat ter bevordering van de kadervorming in het bisdom.

De activiteiten zijn op chronologische volgorde gerangschikt. Elke activiteit is voorzien van één of meer icoontjes die aangeven met welk beleidsterrein een relatie is. Het bisdom van Breda onderscheidt zes beleidsterreinen: geloof, pastoraat, personeel, financiën, gebouwen, besturen.

Download de ‘Programmagids 2010’. Klik hier