Paulusboekje en Paulusnoveen verzonden

29 januari 2009

Pastorale beroepskrachten in het bisdom van Breda hebben deze week de Paulusnoveen ontvangen die bisschop Van den Hende schreef bij gelegenheid van het Paulusjaar. Bij de Paulusnoveen verscheen ook een Paulusboekje met tips rond het Paulusjaar voor parochies.

De Paulusnoveen werd gepresenteerd in de kathedraal van het bisdom op zondag 25 januari, het feest van Paulus’ bekering.

Parochies in het bisdmo van Breda kunnen extra exemplaren van de boekjes tegen betaling van verzend- en administratiekosten bestellen bij het secretariaat van het bisdom. Voor bestellingen buiten het bisdom wordt per boekje € 0,25 in rekening gebracht plus verzend- en administratiekosten.

Paus Benedictus XVI heeft 28 juni 2008 tot 29 juni 2009 uitgeroepen tot Paulusjaar. Het Paulusjaar is ingesteld om te luisteren naar Paulus en ook vandaag van hem te leren.

Download de Paulusnoveen. Klik hier.
Download het Paulusboekje. Klik hier.