Inleidingen bisschop Van den Hende over bedevaart

18 januari 2009

In het kader van de bedevaart naar Lourdes (20-28 mei 2009) zal bisschop Van den Hende driemaal een inleiding verzorgen in de dekenaten van het bisdom. Zowel bedevaartgangers als niet-bedevaartgangers zijn uitgenodigd om de lezing bij te wonen.

Vanwege de organisatie wordt verzocht om aanmelding vooraf. Aanmelden kan via het secretariaat van het bisdom, mevrouw A. Kanters, en via het formulier op deze site.

De inleidingen vinden plaats op:

• Donderdag 19 februari om 19:30 uur in het dekenaal centrum, rector Hellemonsstraat 1 in Roosendaal (dekenaat Het Markiezaat)
  • Donderdag 26 februari om 19:30 uur in het dekenaal centrum, Kerkdreef 4 in Heinkenszand (dekenaat Zeeland)
  • Donderdag 5 maart om 19:30 uur in de Franciscuskerk, Belgiëplein 6 in Breda (dekenaat De Baronie)