Ontvangst winnaars teken- en kleurwedstrijd

21 mei 2008

Woensdag 21 mei ontving bisschop Van den Hende de winnaars van de teken en kleurwedstrijd voor de actie Kerkbalans. Het bisdom organiseert deze wedstrijd jaarlijks om de actie Kerkbalans bekend te maken bij de jongste generaties. Parochies kunnen de kleurplaten bestellen en deze verspreiden onder de kinderen.

De bisschop bedankte de kinderen voor hun inzet. Hierna gingen de kinderen op speelse wijze op zoek naar hun prijzen. Deze bleken verborgen te zijn in de Sint Antoniuskathedraal te Breda.

“De kinderen genieten altijd van deze middag,” vertelt Gerrit van Dieren, coördinator van de actie Kerkbalans. “Verschillende parochies uit het bisdom stuurden weer leuke tekeningen en kleurplaten in. Voor kinderen is met name de ontmoeting met de bisschop een hoogtepunt. Ik hoop dan ook dat volgend jaar nog meer parochies zullen meedoen.”

Prijswinnaars teken en kleurwedstrijd – 2008

Kleurwedstrijd
0 t/m 5 jaar

Elisa van Himste (5 jaar)