Portretfoto bisschop Liesen

23 mei 2012

Parochies en parochiekernen ontvangen deze week de portretfoto van mgr. Liesen, bisschop van Breda. Het bisdom stuurt alle parochies en parochiekernen twee foto’s toe.

Parochies en parochiekernen kunnen de foto een plaats geven in de sacristie of in andere ruimtes die men in gebruik heeft.

De foto’s werden gemaakt op 28 januari tijdens de installatieviering waarin bisschop Liesen de bisschopszetel van Breda in bezit nam.

De foto’s zijn verkrijgbaar via het kantoor van het bisdom, mevrouw Monique van Delft, T 076 5223444, E mvdelft@bisdombreda.nl

De foto’s (13 cm x 18 cm) kosten € 0,50 per exemplaar indien deze worden afgehaald bij het bisdom. Bij verzending worden verzend- en administratiekosten in rekening gebracht.

Foto: R. Mangold