Uitzending met mgr. Liesen in het Geloofsgesprek

30 januari 2012

Op zondagochtend 5 februari zendt Omroep RKK een interview uit met mgr. Liesen in het programma Geloofsgesprek (10.10 – 10.30 uur, Nederland 2). Het Geloofsgesprek is een interview van Leo Fijen met mgr. Liesen. De uitzending toont daarnaast de beelden van de installatieviering waarin mgr. Liesen op 28 januari de bisschopszetel in bezit nam.

Aansluitend is de uitzending van de eucharistieviering op tv. Het is de eerste keer dat de uitzending vanuit de H. Michaelparochie in Breda-Oost komt. Pastoor-deken Wiel Wiertz is celebrant in de viering. In een volgende uitzending van het Geloofsgesprek stelt hij zich voor aan de kijkers in het land.

Aan de eucharistieviering op 5 februari verleent het Sacramentskoor medewerking. Dit koor zingt niet alleen tijdens de eucharistievieringen in de Sacramentskerk in Breda, maar verzorgt ook ieder jaar diverse vieringen en concerten in binnen- en buitenland en treedt regelmatig op voor radio en tv.

Zondag 5 februari 2012:

• Het Geloofsgesprek
    10.10 – 10.30 uur, Nederland 2
  • Eucharistieviering vanuit de H. Michaelkerk in Breda-Oost
    10.30 – 11.30 uur, Nederland 2

De H. Michaelkerk in Breda-Oost, vanwaaruit de media-vieringen vanuit het bisdom Breda in 2012 worden uitgezonden.