Presentatie diocesane cijfers Kerkbalans

6 januari 2012

De econoom van het bisdom van Breda, de heer Gerard de Rooij, zal op vrijdag 20 januari op het bisdomkantoor in Breda de diocesane Kerkbalanscijfers presenteren. De uitnodiging hiervoor is begin januari verstuurd aan onder meer penningmeesters, parochiebesturen en pastoors/teamleiders. De bijeenkomst werd reeds aangekondigd in de Programmagids 2011-2012 (p. 45).

Sinds 2009 vindt de presentatie van de diocesane cijfers Kerkbalans jaarlijks plaats in dezelfde week als waarin ook de landelijke cijfers bekend worden gemaakt.

Gerard de Rooij: “We grijpen de presentatie van de diocesane cijfers elk jaar ook aan om met elkaar te spreken over Kerkbalans Nieuwe Stijl en parochiefinanciën.”

Na de presentatie van de econoom van de diocesane cijfers Kerkbalans wordt daarom gesproken over de collecte Roepingenzondag (29 april 2012) en de Mgr. Frenckenstichting, en over projectmatig werken. Het bisdom heeft in 2011 goede resultaten gehad met het indienen van (diaconale) projecten en ook parochies ondersteund bij het formuleren van (diaconale) projecten.

Aanmelden
De bijeenkomst vindt plaats op vrijdag 20 januari 2012 van 13.00 uur (inloop vanaf 12.30 uur) tot 14.30 uur op het bisdomkantoor in Breda.
Gelieve aan te melden via het secretariaat van het bisdom, mevrouw A. Kanters, T 076 5223444, E akanters@bisdombreda.nl.