Startavonden Vastenaktie en Vastenestafette 2012

12 oktober 2011

Op maandag 28 november en dinsdag 29 november vinden de startavonden voor de Vastenaktie en de Vastenestafette 2012 plaats.

De komende vastentijd staat Ethiopië centraal. De Vastenaktie werkt samen met partnerorganisatie de ‘Daughters of Charity’ uit de Ethiopische hoofdstad Addis Abeba. Zij steunt initiatieven die leven bij de bevolking en geeft mensen net even dat extra duwtje in de rug waardoor ze een menswaardig bestaan op kunnen bouwen.

Bij de startavonden wordt informatie gegeven over de projecten van de Vastenaktie. Een medewerkster van Dare2Go vertelt over haar reis naar Ethiopië afgelopen zomer. En ook zal er een korte presentatie zijn over de Vastenestafette 2012.

• Maandag 28 november voor dekenaat de Baronie: de Michaëlkerk, Hooghout 67 in Breda
  • Dinsdag 29 november voor dekenaat het Markiezaat: het dekenaal centrum Markiezaat, Rector Hellemonsstraat 1 in Roosendaal.
  • In het dekenaat Zeeland wordt op aanvraag van parochies en samenwerkingsverbanden informatie verstrekt.

De avonden beginnen om 19.30 uur en duren tot 21.30 uur. De zaal is vanaf 19.00 uur open.

Aanmelden voor de startavonden kan via mevrouw Addy Kanters: E akanters@bisdombreda.nl.