Prijsuitreiking prijswinnaars teken- en kleurwedtrijd kerkbalans

21 juni 2011

Op 15 juni 2011 ontving bisschop Van den Hende de winnaars van de jaarlijkse teken- en kleurwedstrijd van de actie kerkbalans.

De prijsuitreiking vond dit jaar plaats in de H. Antoniuskathedraal. Bisschop Van den Hende reikte de prijzen uit. De kinderen namen daarna deel aan een catechetische speurtocht door de kathedraal. Aan de hand van foto’s vertelde Hans de Jong, bibliothecaris van het bisdom en medewerker van de afdeling pr en informatie, het nodige over de ramen, altaren en voorwerpen in de kathedraal.

Als prijs ontvingen de winnaars het boek ‘De grote bestemming : de verre reis van zuster Marie-Adolphine’ van Geert de Sutter. Het boek is een stripboek over het leven van deze heilige en uitgegeven door de Stichting Marie-Adolphine in Ossendrecht.

De prijswinnaars zijn:

6 tot en met 8 jaar

Eva Haanen
Wouter Brandes
Inès Snijders
Celine Boer
Mitchell Maas

9 tot en met 11 jaar

Ruben Boogaart
Maurice van de Klundert
Lindsey Ooms
Ruben de Rooij
Alysa
Cheyenne Bosman
Laura Gabriëls
Marieke Luijks

Bisschop Van den Hende reikte de prijs uit aan de winnaars.