Geloofsgesprek met Loes Conrads op internet

5 juni 2011

Op zondag 5 juni was Loes Conrads (24) de gast van Leo Fijen in het geloofsgesprek dat op tv werd uitgezonden. De uitzending is te bekijken via de website katholieknederland.nl.

De geloofsgesprekken vanuit het bisdom Breda staan in 2011 in het teken van de sociale leer van de Kerk. Geloof heeft zijn uitwerking in het leven van alledag. Hierover gaan de geloofsgesprekken. Aan het woord komen katholieken die in de verschillende sectoren van de samenleving werkzaam zijn. In totaal worden zeven gesprekken opgenomen en uitgezonden (zie het rechtermenu op de pagina de sociale leer van de Kerk op deze site).

Loes Conrads studeert fysiotherapie. Zij spreekt over haar geloof en over haar opleiding in de zorg.

• Bekijk het geloofsgesprek met Loes Conrads via internet, klik hier

Eerdere uitzending(en) van geloofsgesprekken over de sociale leer van de Kerk in 2011:

• Bisschop Van den Hende: over de sociale leer van de Kerk (30 januari 2011), klik hier
  • Titus Frankemölle over geloof en onderwijs (13 maart 2011), klik hier