Theater in de kerk 2011: de wonderen van Jezus

18 april 2011

Het jongerenpastoraat van het bisdom heeft jongeren uitgenodigd voor ‘Theater in de kerk 2011’. Theater in de kerk is al enkele jaren een van de meest succesvolle activiteiten van het bisdom voor tieners en jongeren.

Tieners en jongeren gaan samen met professionals uit de theaterwereld aan de gang om in één dag van dit verhaal een theatervoorstelling te maken. Dit jaar staan de wonderverhalen van Jezus centraal.

Jongeren die zich opgeven kunnen zelf aankruisen aan welk onderdeel ze mee willen doen. Bijvoorbeeld drama, of misschien juist wel het bouwen van de decors.

Deelnemers ontvangen ongeveer een week van te voren een brief met alle praktische informatie.

Theater in de Kerk vindt plaats op zaterdag 28 mei 2011, vanaf 19.00 uur in Bergen op Zoom, in de H. Gertrudiskerk, Grote Markt 10.

Aanmelden!
Je kunt je voor Theater in de Kerk opgeven via E jongerenpastoraat@bisdombreda.nl of bel naar T 076 5223444 en vraag naar een medewerker van het jongerenpastoraat. Ook bij vragen kun je hier terecht.

Schrijf je in voor 18 mei. Deelname kost niets en het wordt gegarandeerd een topdag!

Download de folder, klik hier