Brochure bijeenkomst in het bisschopshuis over dialoog christendom-jodendom

7 april 2011

Het secretariaat van het bisdom heeft aan pastorale beroepskrachten de brochure toegestuurd met de inleidingen van de bijeenkomst in het bisschopshuis op 19 januari 2011. Deze stond in het teken van de dialoog van het christendom en het jodendom.

Download de brochure met de inleidingen, klik hier
Zie ook het bericht op deze site (21-01-2011): ‘Bijeenkomst in het bisschopshuis in teken dialoog christenen en joden’.

Bisschop Van den Hende heeft de beroepskrachten uitgenodigd voor de volgende bijeenkomst in het bisschopshuis. Deze vindt plaats op maandag 16 mei. De avond staat in het kader van het onderwerp pastoraat en de financiën van de parochie.

Op deze avond zal gesproken worden over onder meer de financiële betrokkenheid van parochianen op de parochie, en over diocesane uitgangspunten terzake de financiën in de parochies van het bisdom van Breda, zoals het normatief begroten voor parochies.

De avond werd al aangekondigd in de Programmagids. De pastorale beroepskrachten in het bisdom van Breda kunnen zich voor de bijeenkomst aanmelden bij mevrouw A. Kanters (akanters@bisdombreda.nl).