De zeereerwaarde heer J.P.A. (Jan) Zuidgeest

Op vrijdag 17 maart 2023 is de zeereerwaarde heer Joannes Petrus Andreas Zuidgeest overleden in Park Zuiderhout in Teteringen. Jan Zuidgeest werd geboren op 8 april 1935 in Rijswijk. Op 3 september 1961 is Jan Zuidgeest tot priester gewijd voor de Paters van de HH. Harten. Op 4 februari 1980 werd Jan geïncardineerd in het Bisdom Breda. Van 1975 tot 1990 is Jan Zuidgeest verbonden geweest aan het Katholiek Centrum voor Welzijnsbehartiging in West Brabant. Eerder was hij directeur van het Diocesaan Instituut voor huwelijk en gezin. We zijn Jan bijzonder dankbaar voor zijn inzet voor vrede en gerechtigheid in de samenleving vanuit de Kerk. Het afscheid van jan Zuidgeest is op zaterdag 25 maart om 12.00 uur in de aula van crematorium Huis van Brabant, Florijnstraat 60, 4903 RM Oosterhout. Daarna is er een samenzijn in de koffiekamer van het crematorium.