Verspreiding ‘kerkpakketten’ bisdom

18 augustus 2009

Vanuit het bisdomkantoor in Breda is de verspreiding van de ‘kerkpakketten’ begonnen. De pakketten voor parochies bevatten het nieuwe bisdommagazine over het kerkgebouw als ‘Huis van God’ en sets van de nieuwe geloofsboekjes die zijn gemaakt. Ook in het pakket: een vrolijke kleurplaat voor de kinderen. Parochies kunnen de pakketten de komende tijd ophalen op distributiepunten in de buurt.

Met het materiaal vraagt het bisdom aandacht voor het kerkgebouw als ‘Huis van God’. Alle uitgaven zijn ook te vinden op de site van het bisdom via het linkermenu op de homepage. Of klik hier.

Distributiepunten
De distributiepunten in het bisdom, waar parochies de pakketten op kunnen halen, zijn:

Dekenaat Zeeland
Hulst: regio Oost-Zeeuws-Vlaanderen
Sluiskil: regio Midden-Zeeuws-Vlaanderen
Oostburg: regio West-Zeeuws-Vlaanderen
Vlissingen: regio Walcheren
Goes: regio De Bevelanden en Schouwen Duiveland

Dekenaat Markiezaat
Dekenaal centrum Roosendaal

Dekenaat De Baronie
Dekenaal centrum Rijen (parochies in de stad Breda zijn benaderd om de pakketten op te halen op het bisdomkantoor)

Voor meer informatie over de verspreiding van de pakketten kan contact worden opgenomen met Monique van Delft (T 076 5223444, E mvdelft@bisdombreda.nl).