Tweede editie Werkdag Tienergroepleiding

23 februari 2011

Op zaterdag 26 maart 2011 vindt de Werkdag Tienergroepleiding plaats in het Dekenaal Centrum in Roosendaal. Het is de tweede keer dat deze werkdag wordt georganiseerd. De eerste Werkdag Tienergroepleiding was een succes en wordt daarom nogmaals georganiseerd. De inhoud is zo opgezet dat de bijeenkomst opnieuw veel te bieden heeft, ook voor deelnemers van de eerste editie.

De Werkdag Tienergroepleiding is bedoeld voor vrijwilligers, leiding van tiener-, vormsel- of jongerengroepen in parochies, pastorale beroepskrachten met jongerenpastoraat in hun portefeuille en jongeren (18+) die belangstelling hebben voor het onderwerp.

Het programma is zeker ook interessant voor parochies die nog geen tiener- of jongerengroep hebben.

Download de flyer, klik hier

Aanmelden
Voor meer informatie en aanmelding: T 076 522 3444 (vraag naar de medewerker van het jongerenpastoraat) of mailen: E jongerenpastoraat@bisdombreda.nl.