Studiedag Liturgie 2011 over initiatiesacramenten

2 februari 2011

De Diocesane commissie voor liturgie van het bisdom van Breda heeft de uitnodiging verstuurd voor de jaarlijkse studiedag Liturgie op 1 maart 2011. Deze sluit in 2011 thematisch aan bij het bisdomproject rond de sacramenten: ‘Tekens van de levende Heer’.

Op deze studiedag liturgie wordt ingegaan op de liturgische momenten tijdens de voorbereiding op de drie initiatiesacramenten: het doopsel, de eerste communie, het vormsel. In de catechetische voorbereiding op deze sacramenten zijn in de meeste parochies liturgische momenten voorzien in de voorbereiding (communie en vormsel) of in de nazorg (doopsel).

Download de flyer, klik hier

Aanmelden voor de studiedag kan tot 20 februari 2011. Ga naar het aanmeldformulier, klik hier