Nieuwe geloofsboekjes over de sacramenten én bisdommagazine!

19 augustus 2010

Voor parochies worden vanaf maandag 23 augustus pakketten klaargemaakt met informatieve geloofsboekjes over de sacramenten en het nieuwe bisdommagazine ‘Sacramenten: Tekens van de levende Heer’. Met diverse uitgaven en activiteiten vraagt het bisdom van Breda aandacht voor de sacramenten. Het doel is het gelovig verstaan van de sacramenten te verdiepen.

Er verschijnen acht nieuwe geloofsboekjes in de serie die het bisdom in 2008 startte. Over elk van de zeven sacramenten verschijnt nu een boekje. Daarnaast is er speciaal voor kinderen een kleurboekje gemaakt met tekeningen van elk van de sacramenten.

Om verzendkosten te besparen worden parochies verzocht de pakketten tussen 23 augustus en 6 september op te halen op het bisdomkantoor. Pakketten die dan nog niet zijn opgehaald worden per post toegestuurd, zodat het materiaal voorafgaand aan open monumentendag (11-12 september) in de parochies is.

Het bisdommagazine ‘Sacramenten: Tekens van de levende Heer’ valt deze dagen op de mat bij abonnees.

Contactpersoon voor de parochiepakketten is mevrouw Monique van Delft: T 076 5223444, E mvdelft@bisdombreda.nl