Nú verkrijgbaar: Kerstkaarten 2010

13 november 2010

Bij het bisdom van Breda zijn de nieuwe kerstkaarten voor 2010 verkrijgbaar. De afbeelding toont de aanbidding door de herders, een detail van het Maria-altaar van de H. Petrus en Pauluskerk in Boschkapelle.

Het bisdom van Breda geeft elk jaar kerstkaarten uit. De kerstkaarten hebben als doel hernieuwd de aandacht te vestigen op het kerstfeest als christelijk feest. Het bisdom wil mensen in de gelegenheid stellen om een waardevolle kerstkaart te versturen.

De afbeeldingen op de kerstkaarten zijn afkomstig uit het eigen bisdom. Voorgaande jaren was uit elk van de dekenaten een afbeelding opgenomen. Dit jaar is gekozen voor één afbeelding.

Een set bevat vijf kaarten en kost 5 euro (excl. verzendkosten).

De kerstkaarten worden te koop aangeboden in kerken van het bisdom en bij het bisdomkantoor in Breda. Parochies kunnen de sets nu met korting bestellen bij het bisdom. Parochies kunnen hiervoor contact opnemen met Monique van Delft E mvdelft@bisdombreda.nl, T 076 5223444.