Kerstkaarten bisdom leverbaar

2 november 2009

De kerstkaartenserie van 2009 van het bisdom van Breda is nu leverbaar. Parochies die een bestelling hebben geplaatst, krijgen de kaarten in de loop van volgende week uitgeleverd. Parochies die nog geen bestelling hebben gedaan, kunnen dat alsnog doen.

Parochies kunnen de sets met korting bestellen bij het bisdom. Zij kunnen hiervoor contact opnemen met Monique van Delft E mvdelft@bisdombreda.nl, T 076 5223444.

Voor individuele bestellingen kost een serie kaarten € 5,00 (zes kaarten + envelop, excl. verzendkosten).

Uit het dekenaat Zeeland is in de kaartenset opgenomen een tabernakel in de H. Willibrordus kerk in Zierikzee. Uit dekenaat Het Markiezaat is een schilderij opgenomen uit de H. Trudo kerk in Zundert. In dekenaat De Baronie werd in de H. Antoniuskathedraal in Breda een zij-altaar gefotografeerd.

Zie ook het bericht op deze site ‘Kerstkaarten 2009’. Klik hier

Tabernakel in de H. Willibrordus kerk in Zierikzee.

Zij-altaar in de H. Antoniuskathedraal in Breda.

Schilderij in de H. Trudo kerk in Zundert.