Identiteitsbegeleiders DKSR verhuisd

9 december 2010

De Diocesane Katholieke Schoolraad (DKSR) heeft een nieuw adres. Het nieuwe post- en bezoekadres is: DKSR, Rector Hellemonsstraat 1, 4702 RG Roosendaal.

De Diocesane Katholieke Schoolraad (DKSR) ondersteunt scholen bij het vormgeven van hun katholieke identiteit. Een team van zes medewerkers (identiteitsbegeleiders) gaat hiervoor de scholen af en ondersteunt parochies en scholen in hun onderlinge samenwerking.

De medewerkers van de DKSR waren ondergebracht in de Stichting Identiteitsbegeleiding Expertisecentrum DKSR (iXc-DKSR). Door administratieve problemen bij de partner met wie de DKSR samenwerkte in de stichting iXc-DKSR heeft de DKSR de samenwerking moeten beëindigen.

De stichting iXc-DKSR is daarom ontbonden. De identiteitsbegeleiders vallen sinds 1 december rechtstreeks onder de DKSR. De dienstverlening aan de scholen, die door de identiteitsbegeleiders wordt geleverd, wordt voortgezet vanuit Roosendaal, waar de identiteitsbegeleiders hun nieuwe werkplek hebben.

De voorzitter van de DKSR, Titus Frankemölle, heeft de relaties van de DKSR, besturen van scholen en parochies hierover per brief geïnformeerd.

www.dksr.nl