‘Getuigenis doet roepingen ontstaan’: Boodschap van paus Benedictus XVI voor roepingenzondag online

26 februari 2010

Op de roepingsite van het bisdom van Breda (www.roeping.nu) is de boodschap van paus Benedictus XVI voor roepingenzondag 25 april 2010 gepubliceerd. De boodschap van de paus kreeg als titel mee: ‘Getuigenis doet roepingen ontstaan’. De boodschap is ook te vinden via de website van de Nederlandse kerkprovincie (klik hier).

‘Getuigenissen vanuit het hart’
In de aanloop naar roepingenzondag wordt nog meer materiaal toegevoegd aan de roepingsite. Daaronder ook een speciaal door het bisdom van Breda gemaakte brochure met interviews ‘Aanzetten tot geloof: Getuigenissen vanuit het hart’.

Deze brochure bevat zes interviews met mensen uit het bisdom van Breda. Zij vertellen hoe zij in concrete woorden en daden en in de levenskeuzes die ze maken antwoord geven op wat God in hun hart heeft gelegd.

De brochure ‘Aanzetten tot geloof: Getuigenissen vanuit het hart’ is voor parochies, parochiekernen en geloofsgemeenschappen verkrijgbaar bij het bisdomkantoor.