Dag voor huwelijksvoorbereiders in parochies

28 mei 2010

Op zaterdagochtend 26 juni 2010 vindt in Roosendaal een ontmoetingsdag plaats voor alle mensen die zich in de parochies in het bisdom bezighouden met huwelijksvoorbereiding in groepen of individueel.

Bisschop Van den Hende zal op deze ochtend een inleiding houden over het sacrament van het huwelijk. Ook zal er aandacht zijn voor materiaal en werkvormen en zal er ruimte zijn voor onderlinge uitwisseling.

De ontmoetingsdag vindt plaats in het dekenaal centrum van dekenaat Het Markiezaat, Rector Hellemonstraat 1, Roosendaal.

Programma:
10.00 uur: ontvangst met koffie/thee
10.15 uur: eerste deel, inleiding van bisschop Van den Hende over het sacrament van het huwelijk en gesprek
11.15 uur: pauze
11.30 uur: tweede deel, werkvormen
13.00 uur: lunch en informele ontmoeting (de lunch wordt u aangeboden als u zich aanmeldt)

Aanmelding: mevrouw A. Kanters, T 076 5223444, E akanters@bisdombreda.nl