Bijeenkomst teamassistenten en secretarieel medewerkers

3 november 2011

Op woensdagochtend 9 november wordt op het bisdomkantoor een ontmoeting georganiseerd voor teamassistenten, secretarieel medewerkers van de parochies en secretarieel medewerkers van de dekenale leidingen. Afgelopen week ontvingen zij hiervoor de uitnodiging.

Tijdens deze praktisch ingerichte bijeenkomst zal adjunct-econoom Marianne Aarts uitleg geven over financiële zaken. Hoofd secretariaat Addy Kanters en medewerker secretariaat Monique van Delft zullen de deelnemers rondleiden door het bisdomkantoor en uitleg geven over het secretariaat.

Het is de vierde keer dat er een diocesane bijeenkomst wordt georganiseerd voor deze groep ondersteuners van de pastorale centra in het bisdom.

Men kan zich aanmelden bij Hanneke Oomen via T 076 5223444 of E hoomen@bisdombreda.nl (voor 15 oktober).