Bijeenkomst ledenadminstratie Navision

24 april 2012

Op zaterdag 22 april organiseerde de afdeling financiën voor de tweede maal een bijeenkomst over Navision ledenadministratie in het Heilig Hartklooster te Roosendaal.

“Het was eigenlijk een herhaling van de eerdere bijeenkomst op 4 februari dit jaar,” zegt Gerrit van Dieren, administrateur van de afdeling financiën. “Toen was deze overtekend, hebben we besloten een tweede te organiseren en dat was deze zaterdag.”

Ook nu waren er dertig personenen aanwezig. “We hebben Stef van der Steen van het Interdiocesaan Platform Automatisering en Ledenadministratie (IPAL) gevraagd in te gaan op de vragen van gebruikers en weer een inleiding over de nieuwe module voor de kerkbijdrage te verzorgen.” Van Dieren is uiterst tevreden. “Van der Steen doet dit perfect. We hebben hem al weer vastgelegd voor een bijeenkomst volgend jaar.”