Het nieuwe schooljaar goed beginnen: retraite voor tieners

12 augustus 2024

Van vrijdag 6 tot en met zondag 8 september 2024 houdt de Catharinaparochie te Oosterhout een retraite voor tieners van 12 tot 16 jaar. De retraite vindt plaats bij de zusters benedictinessen in de O.L.V. Abdij te Oosterhout.

Tijdens de retraite is er tijd om in te gaan op geloofsvragen en zijn er momenten van gebed, ontmoeting, gezelligheid en rust. Daarmee vormt de retraite een bron van inspiratie om het nieuwe schooljaar met God en elkaar te beginnen.

‘Meet and greet’

Op de eerste tieneravond van het nieuwe schooljaar, op vrijdagavond 23 augustus, brengt de tienergroep van de parochie al een bezoekje aan de zusters benedictinessen voor een rondleiding en een ‘meet and greet’ met een van de zusters. Om deel te nemen aan de retraite of het bezoekje aan de abdij, is het niet nodig om lid te zijn van de tienergroep.